Hakuna Matata

2007-10-17
17:17:37

Tack för tipsen! /S
Tack så himla mycket för alla tips om en födelsedagspresent!! Många bra tips - men det jag och mina syskon funderar på mest är någon form av spa-behandling, massage eller något. jaja, vi kommer nog på något till slut...

Nu har vi äntligen varit iväg och lämnat in nycklarna till den gamla lägenheten, passade även på att handla i Ryd - där har de billig fulchoklad (Eldorado) som vi passade på att inhandla :) Blir mumma ikväll framför TVn det!
Måste erkänna att vi båda två är små godisgrisar - min stora last, och egentligen enda - är choklad, finns det något som smakar så ljuvligt?! Choklad i alla de former, vit, mjölk-, och även mörk.... Mmmm....!

Tobias har även fixat en kladdkaka tills ikväll .... som sagt... gottegrisar är vi allihopa *ler*



Har ni något ni är lite lätt beroende av...?

Kommentarer:
#1: jannaa

beroende går i beroende vilket är tur ! =)

2007-10-17 @ 17:31:36
#2: Ulla

Vad kul att ha hittat till er sida. För tillfället är jag beroende av bloggen. Datorn är det första jag startar på morgonen o när jag kommer hem från jobbet. Det är så roligt att få ta del av bloggvännernas dag.

2007-10-17 @ 17:40:10
#3: jannaa

men gu nee de förstår jag , haha det jag skulle skrivit var , "beroende går i perioder, vilket är tur!= )"
sorry girl!

2007-10-17 @ 17:43:25
#4: Rebecca

Ni kan ju ge henne ett fotoalbum med bilder på fina stunder ;)

2007-10-17 @ 17:49:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: