Hakuna Matata

2007-10-23
03:38:10

Sweet dreams /L
Här sitter jag klarvaken och klockan är 03.33.
I natt har jag i alla fall skrivit nästan fyra sidor av de nio som ska vara klara på fredag. Känner mig rätt duktig faktiskt.
Dagen spenderade jag till större del hos mamma, mest för att jag inte ville plugga (och det går ju bara om man är hemma) och den andra orsaken är att jag hatar att laga mat och Jason jobba till 19.
Vi gick till Rusta och jag fick mig svarta sopsäckar (alltid bra och ha) och julklappar till mina tre minsta syskon. Så nu är de klara till jul! Känns skönt.

Imorgon blir det mer plugg och möjligen lite Edsvalla auktion. Får se om jag hinner. Späckat schema med kursstart på onsdag (fadderkursen) och på torsdag fyller A år och det bjuds på fika (L missar aldrig) och pengar kommer vilket betyder storhandla till nya frysen. Så jag har att göra varje dag. Nu gäspa jag så jag får väl ta och dra mig mot sängen då.... natti!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: