Hakuna Matata

2007-10-04
22:21:07

Sovdags for me too... /S
Jag har inte fått alls så mycket gjort som jag hade velat men jag har i alla fall pluggat en hel del. Just nu längtar jag efter att få flytta och komma iordning - tror det är därför jag har svårt att plugga för att man känner att det är så mycket som ska packas men samtidigt är det sådant som inte kan packas ner ännu - har lite svårt med fokuseringen alltså.
Imorgon ska vi till domkyrkan och prata med någon om hur de pratar om kristendomen med olika barngrupper - tror det kan bli intressant - religion kan ju ändå vara ett svårt ämne att ha då det kan vara känsligt för vissa elever med annan religion än den man studerar. Kanske får man lite tips på hur man kan göra. Efter det ska vi ha en tvärgruppsredovisning på ett grupparbete vi hållt på med under veckan. Känns lite jobbigt då jag inte har en aning om hur de vill att själva redovisningen ska se ut men det ordnar sig  nog. Ska läsa igenom arbetet nu innan jag ska krypa ner i sängen och nanna....
Så god natt på er :)


Kommentar:
#1: (X) Mamma

hmmm gumman min
det märks på hela dig att du har svårt att fokusera..
kram

2007-10-04 @ 23:57:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: