Hakuna Matata

2007-10-16
22:59:36

Sovdags för lilla mig.. /S
Idag har varit en bra dag.... att börja dagen och se att man faktiskt hamnat på listan med mest-aktiva och att under hela dagen få se hur antalet besökare passerar både 100, 200, 300 och vilken minut som helst även 400... ganska häftigt när man knappt nått 20-strecket annars...
Sedan har jag ju fått lära känna min nya daghund Simba - och det kändes jättebra så nu kommer jag ha hundsällskap om dagarna fram över samt några extra kronor på mitt tomma konto varje månad.
Och sist min inte minst så har jag pluggat NÄSTAN precis så mycket som jag hade planerat - fattas bara 10 sidor...!

Imorgon är jag i skolan i stort sett hela dagen, sedan måste jag ta mig till Ryd och lämna in nycklarna till min gamla lägenhet, och på hemvägen därifrån så ska jag hämta ut mitt paket från Lycknis på posten - fattar inte att det redan kommit då jag gjorde beställningen i fredags kväll!! Men toppen att det hann komma innan jag är inne i värsta tentapluggandet...

Så imorgon blir det inte så många inlägg från min sida förrän på kvällen! men jag hoppas att många av dagens besökare ändå återkommer med lite kommentarer - och bara för att inte jag hinner skriva så är det ju så att denna bloggen drivs av BÅDE mig och L... :)





Sov gott mina vänner och dröm sött :)


Kommentarer:

godnatt :}

2007-10-16 @ 23:02:35
#2: Emelie

natti natti =)

2007-10-16 @ 23:06:17
#3: Jessie

Vilken snygg blogg ni har :) Sov så gott!

2007-10-16 @ 23:11:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: