Hakuna Matata

2007-10-14
21:33:36

Sista inlägget. /S
Är ganska nöjd med mig själv som för en gångs skull faktiskt har tagit tag i mitt pluggande. Jag har fortfarande inte läst de där 80 sidorna men jag ska försöka läsa en halvtimma nu så får vi väl se hur långt jag hinner. Men sedan är det dags för lilla mig att nanna, blir en ganska lång dag i skolan imorgon med grupparbete och dubbla föreläsningar.
Imorgon ska jag försöka fortsätta med mitt seriösa plugg efter skolan också då jag fortfarande har en del texter som jag ligger efter med, men nu är det bara denna kommande vecka, nästa vecka är jag ledig för att sedan på torsdagen skriva tentan. Så senast torsdag vill jag försöka ha läst alla texter så jag kan ägna de resterande dagarna åt att repetera allt. Hoppas pluggandet gått bra för dig med, Linda!



Sov gott...!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: