Hakuna Matata

2007-10-11
16:23:55

Simba in the house... /S
Nu tröttnade jag på att vänta på det där telefonsamtalet och ringde tjejen själv som ville ha dagmatte. Så på söndag kommer hon med sin Simba som tydligen var 4 år och en riktig blandrashund med 5 raser i sig: schäfer, golden retriver, labrador, rottweiler och schillerstövare. Så på söndag kommer hon hit och vi ska gå en promenad och prata om lite praktiska saker samt få chansen att se lite hur han beter sig utomhus. Så toppen toppen...!

I alla fall en grej mindre att gå runt och vänta på...

Nu har jag klarat av vad som ska vara läst tills imorgon och nu ska jag läsa liiite inför måndagen innan jag börjar med maten..Idag blir det gulaschsoppa med köttfärs... mmm - den enda soppa jag riktigt gillar :9
Sen får det bli liiite mera plugg innan jag lägger ner för dagen och med gott samvete kan ägna mig åt TVn. Idag har ju vädret varit riktigt höstigt - kyligt och regnigt - måste dock säga att det är ganska skönt med sådana dagar när man som idag fått sitta inne större delen av dagen, uppkrupen i soffan med en filt över sig... Me like a lot!!!


Kommentar:
#1: (X) Mamma

INGE kul med en lång hårig hund i dag... usch!!
hon ser ut som en pudel... *L*
du är så duktig gumman...

kram

2007-10-11 @ 16:26:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: