Hakuna Matata

2007-10-04
06:47:47

Så hur gick det? /L
Ja igår var det första dagen.
Jäkla nervös klev jag inte i klassrummet på 22(?) barn.
Märktes på en gång att glädjen för skolan var en helt annan. Det verka som procentuellt så försvinner glädjen runt den här tiden för större andelen. <-- Nått att fixa.
I alla fall så körde jag lite Vad heter du? Och vad gillar du bäst? Sedan fick de välja en lek och det var något Fotografilek som de tyckte om.
Jag gjorde bort mig - självklart- då jag inte fatta nått av matten som tur är gav min handledare bara en menande blick och av mig en bok för plugg. Yeah....
Jag kläckte även "ni har riktigt bra tecknare i klassen" och pekar på en bild varpå min handledare kläcker "ja, men just den där har jag gjort". Ja, tur att det var en komplimang jag gav.

Idag är det begravning kl 11så jag måste gå tidigare.
Nya kläder också. Tar det sen.

Det blev en kortis men men
Kram!


Kommentar:
#1: S

Stackare... blir nog bättre om några dagar..!

2007-10-04 @ 11:26:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: