Hakuna Matata

2007-10-22
11:07:02

Plugg - ingen Simba. /S

Idag är det måndag och tanken var att min daghund Simba skulle komma vid 8 imorse. Fick dock ett sms igår av hans matte som tydligen låg på sjukhus med ett diskbråck - så ingen simba denna veckan tyvärr, hade varit extra skönt med lite hundsällskap nu när  jag sitter själv hemma och pluggar och ingen T kommer på kvällen. Men men så kan det gå...!

Idag är det måndag och jag är inne i tentaveckan = dags att sparka igång tentapluggandet på allvar!! På onsdag ska jag förmodligen plugga tillsammans med min arbetsgrupp i några timmar. Är ju inte överförtjust i min grupp men jag tror det kan vara bra att gå igenom allt med någon så man är säker på att ha förstått allt rätt... Enda jobbiga blir att gå upp tidigt och att ta sig till Ryd :p

Igår hade jag turen att sista stund komma ihåg att det var sista dagen att göra kursvalet för nästa termin!! Hade totalt missat det - me som sagt jag kom ihåg det i sista stund. Det fick bli estetisk verksamhet med inriktning specialpedagogik.. känns inte jättebra då jag egentligen inte alls gillar de estetiska ämnena men samtidigt vill jag lära mig lite - eleverna ska ju inte straffas av mitt ointresse! Så vi får väl se hur det går...

Nej... nu är det dags att sparka igång dagens plugg... Vi hörs!!


Kommentarer:
#1: sanna

lycka till med pluggandet

2007-10-22 @ 11:41:16
#2: therese

Passa dig Sassa...tänk om nån grupp polare får nys om den här sidan...

2007-10-22 @ 15:06:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: