Hakuna Matata

2007-10-16
10:51:43

Ok, första chocken har lagt sig... /S
Fortfarande lite i chocktillstånd men tänkte ändå skriva lite...

Idag är både jag och älsklingen "lediga" - lediga är ju egentligen helt fel ord när man har tenta om ca 1 vecka men..! Idag kommer Simba hit då vi ska få vara själva tillsammans för första gången. För nya läsare kanske jag ska berätta att Simba är min eventuella nya "daghund" - men det beror på hur den här dagen artar sig - måste ju se så att vi kommer överens - men jag tror inte att det ska bli några problem... bilder på honom kommer självklart senare idag!

För övrigt kommer dagen bli ganska händelselös med förhoppningsvis en hel del plugg - men det där med självdisciplin är ju inte riktigt min grej så vi får väl se hur mycket man fått gjort i slutet på dagen. Igår skickade kära syster yster lite nya bilder på sötaste lilla Leyah, min systerdotter...

image811

Ska bli kul och åka hem till Karlstad och få träffa henne... växer ju så otroligt fort!
Hörs senare idag med lite rapportering på hur det går med Simba... :)

Kommentar:

heheh jajemensan

2007-10-16 @ 11:05:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: