Hakuna Matata

2007-10-31
19:50:09

Ny kurs! /S
Idag började nya delkursen - tror det kan bli en lite tuff kurs, åtminstone den första delen och första hemtentan, mycket på grund av att den mesta litteraturen är på engelska och att föreläsaren är rätt luddig så jag har svårt att få grepp om vad som är väsentligt eller ej... men kanske var det bara hennes första föreläsning som var så...

Idag satt jag upp de nya gardinerna som jag köpte när jag var hemma i Karlstad, och så satte jag upp gardinerna jag hade i vardagsrummet, i sovrummet istället. Tycker det blev bra... Tobias hade inte märkt att jag hade bytt - hur han nu kunnat undgå att se det?! Men han tyckte det blev bra han med :)

Snart är det "Bonde söker fru" och sedan blir det två avsnitt av "Grey's anatomy" hihihi...

Idag har jag och älsklingen tvätttid och gjorde världes klantigaste grej... Vi laddade alla maskiner, hade i tvättmedel oh sköljmedel i alla och efter att vi varit i tvättstugan handlade vi. En timma senare var det dags att hänga tvätten, Tobias öppnar ena maskinen och tar fram ett par träningsbyxor - de var FORTFARANDE leriga!!! Då hade vi inte tryckt igång någon av maskinerna!! Hur klantig får man lov att bli...??! Jaja... nu är det i alla fall tvättat och ska bara torka... så går det när man pratar för mycket :p

Pratade även med Simbas matte tidigare... hon hade fortfarande ont i sin höft, tyligen var det inte diskbråck som de först trodde, så nu gick hon och gjorde en massa tester.... usch... hoppas det går bra... hemskt att ha så ont och inte veta vad det beror på...

Hur ser era planer för kvällen ut...?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: