Hakuna Matata

2007-10-18
11:38:55

Music, music... /S

Finns det något så underbart som musik.... egentligen? Musiken är en så stor del av ens vardag (åtminstone min) att det är nästintill omöjligt att föreställa sig en värld UTAN musik...
Bland det första jag gör varje morgon är att sätta på stereon och den står på tills dess att jag kliver utanför ytterdörren. Och innan jag kliver utan för ytterdörren så sätter jag i mina öronsnäckor och sätter igång min mp3-spelare - och så fort jag kliver innanför dörren igen så sätter jag på stereon... :)

Jag har kommit fram till att det finns vissa låtar som man förmodligen aldrig kommer tröttna på helt... Både jag och Linda är rätt förtjusta i lite äldre musik även om vi lyssnar på det mesta! Men här är artister och låtar från den äldre generationen som jag förmodligen ALDRIG kommer tröttna på!!!

En kvinna som är grym är Aretha Franklin - the queen of soul...







Sen finns det ju andra godingar såsom Simon & Garfunkel...





Och sen..... The Beatles...!!




En RIKTIGT skön låt är ju Fortunate son...(Creedence Clearwater Revival)!!!




 Har ni några artister/ låter ni känner likadant för.. några som alltid kommer hänga med en?

 

Kommentarer:
#1: morsansa

57 besökare... ????

vad har hänt?

2007-10-18 @ 11:42:50

Jag älskar Beatles =)

2007-10-18 @ 12:01:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: