Hakuna Matata

2007-10-14
11:22:00

Morr´n morr´n! /S
Sovit lika djupt som ett barn inatt och känner mig därmed mycket utvilad! Precis som igår gick Tobias upp innan mig och tittade på film vilket gjorde att jag en timma senare efter min dusch också hamnade i soffan... Men jag ska snart ta tag i mitt plugg men allra först ska jag diska. För en gångs skull är disken min - och dum som jag är så orkade jag inte ta den igår vilket innebär att diskberget är ännu större idag... att man inte lär av sina misstag... man ska alltid ta disken direkt!! Men men inte så mycket att göra åt saken nu - har till och med föröskt byta bort disken mot en 20 minuters massage till min älskling men han sa att det var en ren principsak nu... så då finns det liksom inte så mycket att göra...! eftersom han har sin tenta imorgon så är det väl kanske min plikt som god sambo att hålla mig ur vägen hans sista pluggdag - vet ju hur man själv känner det så där i sistaminutenplugget.

Idag blir det i alla fall disk, lite plockande här hemma, plugg och senare i eftermiddag möte med Simba och hans ägare. Ska bli spännande...!
Jag har även fått mail från en annan tjej som eventuellt vill ha hjälp med sina två chihuahua/pappillion blandningar i vår och för det skulle jag i så fall få 80kr/gång! Men jag har ju ingen aning om hur schemat ser ut då så man får väl vänta och se tills det eventuellt blir aktuellt...

have a nice day!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: