Hakuna Matata

2007-10-16
10:56:04

Mitt liv. /L
Vissa har "tråkiga" morsor. Jag menar då de som inte yttrar några grova skämt, städar och lagar 3 rätters varje dag. Sen så finns det andra morsor. Just den typen jag råkat fått. Denna typen har en kort stubin, älskar godis, skojar grovt och det ultimata som jag upptäckte idag ,lägger ut en bild på sitt arsle på bloggen/Internet.
Nu väntas en kommentar eller telefonsamtal från damen ifråga.
Bäst jag slänger in en kommentar i förebyggande syfte.
"Okej att du gjorde det, du har en snygg tatuering, och ja, det är bara jag som är överkänslig."




Kommentarer:
#1: S

Hahaha... ja det finns få av din mor men skön e hon :p

2007-10-16 @ 11:03:45
#2: mamma

*asg*

vad kan jag säga... det är ju jag ...

tur att du inte fått mina gener..

min lugna underbara dotter...

2007-10-16 @ 15:01:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: