Hakuna Matata

2007-10-17
20:38:56

mer smycken! /S
Efterfrågade ju tips om bra smyckessidor, och det fick jag av en av våra läsare (http://traiin.blogg.se/) som tipsade om http://www.bettiesgalleria.com/ . jag har varit inne och kikat lite och redan hitta en del jag skulle vilja ha...

Uggla med Kristaller, set
Den senaste tiden har jag fått fnatt på smycken med ugglor - är ju så sött... vet dock inte om jag skulle gilla att ha en uggla hängandes i örat... skulle nog räcka att ha ett halsband - var med på deras rea nu om någon är intresseNyckelpiga med Klocka i Guld eller Silverrad...


En sån här liten klocka vore ju kanske lite söt - har dock sett finare på en annan sida..


Röd Jordgubbe med Gröna Blad
Tycker även att fruktsmycken är fina men det känns ju som att ALLA har sådana - då blir det lite trist tycker jag...
Älva, Vit
Även de här lilla älvan var ju hur söt som helst...




Hahaha.... det här passar ju mig ypperligt... om jag går runt med en liten chokladkaka kring halsen så Halsband med Chokladkakaär väl det en ganska tydlig signal om vad man ska ge mig för att få mig glad... hahaha


     jaja... nog om mig och mitt tjat om smycken... men mer tips om bra sidor önskas :)

Kommentarer:
#1: Sabor

Superfina!

2007-10-17 @ 20:49:40
#2: adele

några fler smycken sajter:
kyssjohanna.se
chique.se
asseccora.se
:D oh masssor av fler!
hare

2007-10-17 @ 23:19:20
#3: Peggy

Hej, på vilken sida har du sett finare nyckelpigel klocka? Snälla kan du maila det till mig? Skulle vara ursnällt.

2008-03-06 @ 18:47:20
#4: Peggy

Citerar:
"har dock sett finare på en annan sida.."
På vilken sida har du sett finare?

Den i Cocoo finns inte längre(det är inte exakt den jag söker heller) så jag försöker hitta andra sidor med klockan.

2008-03-06 @ 23:27:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: