Hakuna Matata

2007-10-18
16:53:30

Jippie!!! /S
Nu har X precis varit här och hämtat Simba - och hon frågade något som gjorde mig jätteglad!!! Hon har nämligen sagt upp sig från sitt jobb och har planer på att jobba i Norge från och med januari - hon frågade då om jag kunde tänka mig att vara dagmatte på heltid - det vill säga att jag har honom i en hel vecka, kanske 2 veckor och sedan är hon ledig i 2-3 veckor. Och jag behövde inte bry mig om mitt schema för han klarar ju egentligen att vara själv hela dagar då hon jobbar heltid. Så det innebär - om hon nu genomför sina planer - att jag har en extra liten inkomst säkrad under restan av läsåret!!!!!!!!!!!!!!
Utöver pengarna så kommer det bli jättekul att verkligen få prova på att ha eget ansvar för en hund - att verkligen få testa på hur det är att inte kunna förlita sig på någon annan som jag alltid kunnat göra med Dick...

Så nu är jag på bra humör igen :))

image813

Simba

Kommentarer:
#1: Petra

Gud vilken söt hund! Hundar är det finaste djuret som finns. Själv har jag en liten Bichon som heter Princess!

2007-10-18 @ 17:11:10
#2: Therese

Vet mamma om det...... om inte annat det blir kul när hon jobbar heeeela jul....å nyår....

2007-10-18 @ 18:27:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: