Hakuna Matata

2007-10-14
11:24:48

Jippi /L
image806

Nej, jag känner ingen glädje över söndagen.
Detta är en av de tråkigaste dagarna på veckan. Detta är dagen för ångest och skuldkänslor. Jag sover alltid för länge på söndagar och kan inte somna på kvällarna vilket gör att jag oftast är väldigt trött på måndagar. Dessutom känner jag oftast ångest över allt jag skulle behövt gjort i helgen men inte orkat och ångest för allt som ska göras i veckan. På söndagar är inte heller någonting öppet så det finns oftast ingenting annat att göra än att verkligen plugga. Söndagar suger, det är sista dagen innan livet börjar igen. En vecka till har nu gått av min tid här på jorden och har jag hunnit med allt? Jobbiga söndagar..........


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: