Hakuna Matata

2007-10-25
01:30:38

Jag börjar... /L

...bli någon form av nattlig varelse. Jag måste ha bättre rutiner i min vardag för just nu är jag vaken på natten och sover långt in på dagen. Usch.

Idag var det intro på min fadderkurs. Det verkar kul och ska bli spännande att få ta del av ett barns vardag =) Längtar som bara den till december när jag får mitt fadderbarn!

Idag fick jag även till större delen av uppsatsen, imorgon blir det slutspurt och jag hoppas verkligen att jag gjort rätt. Jag är inte nöjd för fem öre men det är jag i och för sig aldrig...

Dåligt bloggande för min del de senaste dagarna - sorry. Det blir bättre sen =)
Jag måste hitta någon bra hundkurs som jag kan ta med Åsa också, möjligen en privat tränare som kan hjälpa bara mig. Någon som vet en bra i Karlstad få gärna tipsa som vet av andras eller egna erfarenheter?

Nu snart ska jag uppdatera mig i Heroes och Prison break! Gotta love it!

Kram alla!
Linda



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: