Hakuna Matata

2007-10-20
21:33:25

Jag blir galen!! /S
jaha... klockan är strax 21.30 och det där med steg för steg gick ju rakt åt h--vete!! Har inte fått något mer pluggat sedan mitt senaste inlägg... Jag blir så arg på mig själv!!!!!!! Hur fasen ska det gå med tentan om jag aldrig kan fokusera.... åh... jag skulle verkligen behöva ett sabbatsår/halvår.... det ÄR inte kul att plugga längre....!!! Men med slutmålet i sikte så känns det samtidigt jäkligt fånigt att ta en paus... men jag funderar seriöst på det... har ju fan tappat all lust till att plugga! Det som stoppar mig är väl att jag då pang boom står utan en inkomst - även om studiebidraget är lite så är det ju något och nu har vi ju precis skaffat större lägenhet = dyrare hyra. Det andra som stoppar mig är det svidande skavsåren jag skulle få i mina öron efter att mina föräldrar skulle tjata ihjäl mig - förmodligen övriga familjen också....orkar inte riktigt med det just nu....

Jag skulle bara vilja ha roligt ett tag - få umgås och göra något annorlunda med mina få vänner - att åka bort med Sofia kanske - känns som att vi båda skulle behöva det... bara få tänka på annat än plugg, tentor och kass ekonomi.... Jag är så JÄVLA trött på det....!!!!!!

Jaja... nu har jag fått avreagera mig lite....


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: