Hakuna Matata

2007-10-11
10:16:54

It´s a new day. /S
Idag är jag som tidigare nämnt "ledig" - jätteskönt - särskilt med tanke på hur kallt det är ute idag, bara 2 grader varmt! Brrrr... så nu sitter jag här i mina mjukisbyxor, sockar, linne och fleecetröja - jättemysigt :)

Candy kommer snart som tur är annars lockar det inte särskilt mycket att gå ut när det är kallt och gråmulet. Sedan ska jag plugga en hel del idag är tanken så jag hamnar i fas med läsningen igen och verkligen kan börja fokusera på tentan snart... känns lite tungt då det är jättemånga i klassen som nästan är inställda på att kugga tentan - så nu börjar man själv vackla - kanske kommer tentan vara svårare än man faktiskt tänker sig? Men man kan ju inte göra mer än sitt bästa...!

Fortfarande inga mail eller telefonsamtal som jag väntat på....

Fick igår veta att lilla Leyah, min systerdotter ska döpas - är inte religiös på något vis men det ska ändå bli kul :)

Hur går det med förkylningen Linda? Själv har jag en hosta, inte mycket, mer som en rethosta... hoppas verkligen inte att det utvecklas till en riktig förkylning - har inte riktigt tid med det nu innan tentan!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: