Hakuna Matata

2007-10-18
15:56:34

Irriterad! /S
Jag och Simba ha precis kommit hem från vår promenad. Vi mötte upp Tobias och gick sedan och hämtade ut paketet från Lycknis - blev lite misstänksam då paketet var väldigt lätt - och väl hemma när jag fick öppna det så innehöll det bara en av de fem böcker jag beställt och det enda meddelande som var med var att de andra skickas när de kommer in på lager, men inget datum om när detta sker!!
Som tur var så var boken som jag fick den första vi ska använda - så lite tur i oturen var det väl om man ska se de positivt :)

Inte så många besökare idag men fortfarande MYCKET mer än innan vi hamnade på listan vilket är jättekul för jag antar att många av de som varit inne hos oss idag är sådana som varit här tidigare och altså gillar vår blogg nog mycket för att återvända :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: