Hakuna Matata

2007-10-11
21:37:42

inga Heroes idag... /S

Hade ju totalt missat det där med att Heroes inte längre går på torsdagar. Istället är det ju Tv4s nya storsatsning Labyrint som tagit över den sändningstiden. Tittade på det några minuter men sorry - svenska dramaserier är sällan bra...
Så istället hamnade jag här med bloggen...

Jag har fortfarande inte hört något från tjejen som letade delfodervärd så jag funderar på att eventuellt ringa henne imorgon då hon uppenbarligen inte svarar på mail, men vi får väl se...

Nu har datumet för Leyahs dop spikats och det blir den 1a december - inte ett datum som passar mig jättebra - men man döps ju bara en gång i livet så man får väl "offra" sig. Ska bli kul i alla fall. Det är lite hemskt att jag tycker att det är kul - och att hon faktiskt ska döpas då det inte finns NÅGON i min släkt som är troende - men man tycker ändå om traditionen. Sedan så tror jag inte att man i dagens läge får gifta sig om inte någon av parterna är döpt - och de flesta vill väl gifta sig i en kyrka - så det är nog lite sådana anledningar som ligger bakom dopet snarare än den kristna tron :p Men trevligt att träffa släkten i alla fall!

Nu ska jag plugga lite innan det är dags att sova... ska ju iväg på föreläsning imorgon. Hoppas bara på att vädret är avsevärt bättre än vad det varit idag, speciellt då Tobias är ledig. Finns inget värre när man måste upp tidigare än man tänkt sig och kära sambon ligger kvar och drar sig under täcket... Men man kanske inte ska klaga då det brukar vara jag som får ligga kvar i 90% av fallen :p



God natt på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: