Hakuna Matata

2007-10-13
17:15:07

finally... /S
Har precis läst klart de sidor som jag planerat att läsa idag - förstår inte hur men att läsa de 100 sidorna har tagit mig i stort sett hela dagen och det trots att texten inte var särskilt tung. Har 50 sidor till i samma bok som ska vara lästa under helgen men vi får väl se om jag tar mig igenom de idag eller om jag lägger ner pluggandet för idag.

Tobias har precis åkt - skulle ut och käka med kompisarna och sedan tror jag de skulle kolla på någon fotboll på någon pub. Själv hade jag tänkt ha en riktigt girly kväll för mig själv. Tänkte bland annat eventuellt se filmen 13 snart 30 som jag spelade in när den gick - men det beror på om det ska pluggas mer idag eller ej. I vilket fall som helst tänker jag i alla fall se The wedding date som går på TV ikväll. Innan dess måste jag ta mig till affären - en filmkväll för sig själv kräver ju sitt filmgodis och i mitt fall handlar det godiset ALLTID om choklad :)

Idag kände jag ett litet begär efter att shoppa. Skulle vilja ha några långärmade toppar och gärna en stickad cardiganväst eller vad de heter - ser så sköna ut! I och med att jag fick det där shoppingsuget kunde jag inte låta bli att kika in på H&Ms + Lindex hemsida och kika runt lite - hittade en del intressanta plagg såklart...


 

Den ser ju så skön ut - stickad tröja lite längre modell som sitter åt på "rätt" ställen... är dock kanske lite "dyrare" än jag tänkt mig (299kr) - synd att julen är så långt bort!
Fanns även i enfärgat, då får 249kr istället.


 Den här gillade jag också - dock i svart... likadan med den

att jag gillar själva modellen... också Lindex.



 

Sedan vill jag som sagt ha några baströjor att ha under koftor och så...



På H&M hittade jag en farfarströja i en grön skön färg jag gillade - fördelen med den är att de kostar bara 100kr!

En färgglad tunika jag hittade var den här, den var också billig :)
 Men som sagt något jag verkligen skulle vilja ha är en sån här väst... Det ser ju så mysigt ut... och det är till den jag vill ha baströjor, men även till min stickade klänning som jag redan har i min ägo. Men men - har ju gått en del pengar i flytten och jag har ju egentligen inget enormt behov av nya kläder så vi får väl se hur det blir...


Nu ska jag bege mig till affären för att sedan krypa ner i soffan och läsa lite till eller se lite film - just nu lutar det åt filmtittandet :p


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: