Hakuna Matata

2007-10-12
15:24:23

Fina berlocker... /S
Hej Hej igen!

Håller som bäst på att leta dopprestent men det går lite trögt...
Snubblade i alla fall över en sida för de som gör egna smycken - fanns ganska mycket söta berlocker!!

Kolla in själva: http://www.madebyroz.se/?p=productsList&iCategory=24

Själv gillade jag bland annat de här...

         Berlock Älva Silverpläterat   Berlock Hjärta - Made With Love - Tibetsilver 10-pack


Tror inte det var någon av dem som kostade mer än 20kr. Tror de skulle vara fina att fästa i armband och halsband kanske - själv har jag ju aldrig riktigt intresserat mig för det där med att tillverka egna smycken - jag är inte nog pyslig av mig - men de som jag sett min syster göra har blivit jättefina - och ännu finare när det var någon liten berlock med... Man kan ju göra mer tematiserade smycken då...!

Ps. sidan innehöll även andra saker som behövs för att tillverka smycken såsom pärlor, verktyg och till och med små smyckespåsar/askar. Ds.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: