Hakuna Matata

2007-10-09
17:44:50

dela vovve? /S
Hittade följande annons på blocket http://www.blocket.se/vi/13728438.htm?ca=7_s som handlade om att en tjej letade efter en delfodervärd till sin 6 månader lilla tik. Hon ville dela sin hund med någon under en period då hon liksom mig pluggade och tyckte att hon just nu hade svårt att få tiden att räcka till.
Eftersom jag verkligen vill ha en hund så kunde jag inte låta bli att maila tjejen - mest med frågor då det var ganska många detaljer om var oklara. Men om det låter jättebra så är jag seriöst intresserad av att dela hunden med henne. Då får jag ju verkligen prova på hur det är att ha hund utan att egentligen skaffa en hund! Visst kommer det bli jobbigt den dagen man inte kan fortsätta men samtidigt så har man ju i alla fall haft glädjen av att ha haft hunden samt då med säkerhet veta hur det är att ha fullt ansvar för en hund - något jag egentligen inte vet så mycket om då jag alltid haft andra som jag delat ansvaret med.

Här är i alla fall hunden i fråga...

Klicka för att se nästa bild

Klicka för att se nästa bild

Men som sagt vi får väl se vad hon svarar på alla mina frågor...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: