Hakuna Matata

2007-10-04
10:06:41

bona, bona... /S
Klockan är 10, älsklingen diskar och jag ska bege mig till den andra lägenheten och kolla hur resultatet blev efter det att jag bonade köksgolvet och eventuellt( om resultatet inte är alltför illa) även bona golven i resten av lägenheten. Sedan är det färdigt för att flytta in.

Senare idag ska jag även bege mig till universitetet och köpa boken "praktisk lärarkunskap", var ett erbjudande i lärarförbundets tidning lärarstudenten om att man fick köpa den för 60 kr då den kostar 220kr annars. TYcker den verka väldigt bra - framför allt verkar den ta upp de delar man inte får så mycket av på uni - så 60 kr kan den nog vara värd. Sen ska jag handla, baka bullar och slutligen PLUGGA!! Håller på att renskriva mina lektionsanteckningar på datorn så jag tänkte försöka bli klar med åtminstone den ena delen idag som handlar om landskapets tidiga historia. Sen ska jag förbereda mig för en tvärgruppsredovisning vi har imorn.

Hörs senare...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: