Hakuna Matata

2007-10-17
22:43:48

Another day has come to an end... /S
Ja den här dagen ordnade väl upp sig till slut någorlunda då huvudvärken släppte, vi lämnade nyklarna till gamla lägenheten - gruppen lyckades slutföra uppgiften utan min hjälp.

Mitt pluggande blev som vanligt inte vad jag hade tänkt det - i sanningens namn har jag inte läst något alls under eftermiddagen... men det är ju lite sent att göra något åt den saken nu - får helt enkelt göra det bästa av morgondagen :) hakuna matata - lägg det förflutna bakom dig...

Hoppas alla haft en trevlig dag! Måste säga att det är oerhört kul att så många äntligen hittat till vår lilla blogg - att det i förrgår var 20 besökare - och nu 2000 besökare är fortfarande lite av en chock för oss... men samtidigt så himla roligt!!!! Särskilt kul är det att se på kommentarerna att vissa av er faktiskt återkommer :)))
Vi "ses" imorgon....Sov gott!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: