Hakuna Matata

2007-10-03
20:21:37

Ajajaj... ömmande muskel! /S
Nu ikväll har jag med lite protester trots allt fått med mig Tobias till nya lägenheten. Har flyttat lite kläder och framför allt städat - vilket det uppenbarligen inte var gjort innan. Har till och med bonat köksgolvet, halvt om halvt i mörker så det ska bli intressant att se resultatet imorgon då jag ska fortsätta med golven i resten av lägenheten. Har skurat och hållt på så jag är helt öm i högra underarmen.

Just nu ligger vi och tittar på bonde söker fru och därefter blir det Heroes :)


Kommentar:
#1: Therese

Men duuuu...O det inte var städat innan så varför har ni inte påpekat det....då blir det ju hyresavdrag.....

2007-10-04 @ 00:11:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: