Hakuna Matata

2007-11-07
22:46:31

Världens osexigaste man /L
image837

The Cooler har tagit fram det manliga versionerna av de mest osexigaste. På första plats hamnar äcklet Pete Doherty, men jag tycker verkligen att flera av topplistans valda inte bör hamna där då det finns BRA mycket värre. På min lista hamnar i alla fall "Mr". Jackson som första val. Usch och blä. Lite ironiskt med tanke på att jag ville gifta mig med honom som barn. image838


11. Ben Stiller
10. Eric Dane
9. Ryan Phillippe-Josh Hartnett
8. Pete Wentz
7. James Blunt
6. Kevin Connolly
5. Howard Stern
4. Simon Cowell
3. Wilmer Valderrama
2. Brandon Davis
1. Pete Doherty  Michael Jackson










Kommentar:
#1: Hanna ^^

hälfen av killarna är ju snygga!! =)

2007-11-08 @ 00:21:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: