Hakuna Matata

2007-11-16
11:31:43

trött och ryggont... /S
Vilken usel natt...
Det blev ingen föreläsning imorse... hade verkligen tänkt att gå men jag var sååååå trött!!!!
Jag sov så jäkla uselt, för det första så somnade jag seeeent, sista gången jag tittade på klockan var den 03.15, och sedan vaknade jag med jämna mellanrum hela tiden, så när klockan ringde kl 7 messade jag en i gruppen och bad dem ta papper till mig om det delades ut för jag orkade verkligen inte gå upp...

Det hugger fortfarande till i ryggen vilket känns lite jobbigt, det är inte hela tiden men typ när jag böjer mig framåt och ska resa mig ur när jag suttit - skumt...

Idag ska jag plugga en del men tror även att jag ska åka in till stan, hoppas på att det är mindre folk på stan idag än imorgon också hoppas jag självklart på att hitta något snyggt till dopet. Jag har inte jättemycket pengar på kontot men jag har verkligen INGET att ta på mig som är lite roligare, och snart är det jul och allt sånt så...

Nu är det dags för frukost, min mage börjar kurra...



Det här skulle inte vara helt fel...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: