Hakuna Matata

2007-11-02
12:37:31

Trött idag... /S
Blev en sen kväll igår - dels på grund av att jag inte kunde bli av med känslan av att det kändes som fredag men mest för att älsklingen var på kravall... tar alltid lååång tid för mig att somna när han inte är hemma.
Tog lite sovmorgon idag och gick upp vid 10, gjorde iordning frukost vid 11.30 och försökte mycket milt att få Tobias att vakna till liv. Han kom faktiskt upp men det var inte mycket till sällskap då han mest satt och stirrade på ingenting, men han åt i alla fall lite - så kan det gå när man får för mycket av det goda :p
Han ska snart iväg på föreläsning, själv funderar jag på att åka in till stan och leta dopklädsel - men jag känner mig lite seg + att det är höstlov så jag är rädd att det ska krylla av folk på stan... får väl se vad det blir av det hela...

Idag är det i alla fall äntligen fredag, blir nog en mycket lugn kväll med tanke på Tobias sega personlighet idag!

Have a nice day, people!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: