Hakuna Matata

2007-11-08
21:41:06

Tråkiga torsdag... /S
Usch, torsdagar är såååå tråkiga! Tidigare var det en av mina favvodagar då det innebar att man bara hade en dag kvar innan den efterlängtade helgen. Men sedan jag började på universitetet så  är man ju ledig var och varannan dag så man blir lite dagblind. I alla fall tycker jag torsdagar är så värdelösa - finns ju inget bra att se på TV och älsklingen sitter och glor på hockey så han är inte heller rolig för tillfället. Skulle kunna baka men det blir så jobbigt med all disk som blir + att jag är mätt efter middag och glass vilket gör att man inte riktigt har lusten.

Det jag BORDE göra är att plugga men då är det ju faktiskt roligare att titta på hockey :p

Dumma jag hade ju tänkt vara barnvakt i helgen också men dum som jag är glömde jag ringa igår och fråga dem, ringde idag men då var det inget som svarade och sedan har jag glömt bort det så nu blir det nog ingen barnvaktssittning - tycker inte om att ringa dem i sista minuten. Får väl hoppas att det passar nästa helg istället....

Oj...återigen ett inlägg om absolut ingenting, blir gärna så när man är uttråkad :p

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: