Hakuna Matata

2007-11-08
10:51:11

Tomorrow it´s time... /S
Imorgon är det som tidigare nämnt, dags för det första badmintonpasset för mig och älsklingen!
Så imorgon ska jag ta mig ner på stan tidigt och leta efter några billiga träningsbrallor och någon tröja att träna i hade jag tänkt.
Jag har ett träningslinne men det är så tajt också åker det upp... inte alltför hett när man hoppar och håller på och tröjan sitter halvvägs upp på magen... i alla fall inte när det handlar om min mage :p

Ska bli så kul... har verkligen längtat efter att komma igång, och det har ju gått tröööögt, men som sagt nu är vi äntligen igång!!





Kanske sådana här raka mjukisbrallor från H&M, bra pris då ja ginte har lust att lägga ner en massa pengar på träningskläder... kostar iaf 198kr.








Gillar även den här illgröna tröjan,
även den billig så klart, och också ifrån H&M.
98kr





















Sist och minst så är jag även i behov av en träningsbh/sporttop. Den här kommer också ifrån H&M, och kostar bara 149kr... men det är ju lite skillnad... kanske inte alls är bra.... men det finns i alla fall på H&M.






Sen kanske det får bli en munktröja att ta påsig efter träningen så man inte blir kall när man ska cykla hem... men det är ju kanske inte det viktigaste :p



Nej nu ska jag plocka lite här hemma och plugga lite innan det är dags för seminarium i eftermiddag!

Ha en härlig torsdag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: