Hakuna Matata

2007-11-08
01:21:05

The lonely /L
image839Update om Åsas ensamträning;
Idag när jag for till skolan (Jay jobbade) fick hon vara ensam. Vi testade även igår när vi handlade mat och när vi gick utanför och lyssnade var det tyst. Idag kom Jason hem först och han hörde ingenting förrän han satte nyckeln i låset då blev hon glad och hopp/panik-höll på. Mamma hade patrullerat runt vårt hem medan vi var borta och då gnällde hon men inte skällde. Jag låter tv:n stå på i sovrummet eftersom vi inte har ngn radio, det hjälper lite mot alla ljud. Det syns dock att mitt köksfönster ha blivit invaderat med hundsnor. Inte så snyggt.
Jag vågar påstå att ensamträningen börjar gå mot succé men det är ännu ett problem utanför affärer.
Jag är stolt över mig själv och Åsa som lyckats så bra.


Kommentar:
#1: S

Shit, va kul att det går så himla bra. Affärer är väl ingen katastrof för om hon lär sig vara själv är det ju bara att lämna henne hemma :) Grattis!

2007-11-08 @ 09:16:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: