Hakuna Matata

2007-11-27
21:35:36

Sagt av Ronald Reagan /L
80 procent av luftföroreningarna kommer från växter och träd.

Det påstås att hårt arbete aldrig har skadat någon - men varför ta risken?

Det sägs att politik är det näst äldsta yrket i världen. Jag har i alla fall lärt mig en sak, nämligen att det har mycket gemensamt med det äldsta.

En framgångsrik ledare kan delegera allt ansvar, skylla alla misslyckanden på andra och ta åt sig hela äran.

En regering är som ett spädbarn, en matsmältningskanal med stor aptit i ena änden och ingen ansvarskänsla i den andra.

Jag har gett order om att väckas när som helst om nationens säkerhet är i fara, till och med om jag sitter i ett möte.

Jag har lagt märke till, att det endast är personer som redan blivit födda, som är för abort.

Jag vet inte vad han menar, men jag är helt oenig.

Jag är egentligen inte så här gammal. De förväxlade mig med en annan baby på BB.

Lågkonjunktur är det när din granne står utan jobb. Depression är det när du själv gör det.






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: