Hakuna Matata

2007-11-07
15:32:06

Sagt av Johnny Depp /L
Det finns en kraft inom mig som inte låter mig göra vissa saker som är enkla.

Jag tror att man ska njuta av turen medan man är med på den.

Jag är blyg, paranoid, eller vad du än vill kalla det. Jag hatar berömmelse. Jag har gjort allting jag kan för att undvika den.

Jag är inte säker på att jag är vuxen ännu.

Jag, jag är oärlig, och du kan alltid lita på att en oärlig man är oärlig. Ärlighet, det är de ärliga du ska akta dig för...

Som tonåring var jag så osäker. Jag var killen som aldrig passade in därför att jag aldrig vågade välja. Jag var övertygad om att jag absolut inte hade någon talang. Inte bra på någonting. Och den tanken tog bort all min ambition också.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: