Hakuna Matata

2007-11-26
17:54:04

Sååå mätt! /S
Shit... tror jag kommer spricka! Åt inte alls särskilt mycket... eller jag åt inte lite heller men ändå... jag är sååå mätt!!!
Älgfärsbiffarna blev i alla fall jättegoda, hade i bacontärningar och lite timjan som piffade till det hela :)
Sen har jag nu för första gången i mitt liv gjort egen chokladpudding... och nu menar jag inte att jag köpt hem pulver och vispat ut i mjölk, utan jag har gjort allt helt själv, gick skitfort, typ 10 min, så nu ska det bara svalna i kylen i 2-3 timmar så får vi se om det blir gott eller ej. Om det blir det så kommer det ett recept, jag lovar!

Nu ska jag låta maten sjunka ner i magen ordentligt och sedan ska jag samla ihop Simbas alla grejer inför deras besök imorgon. Och SEN måste jag läsa lite kurslitteratur så jag gjort något plugg idag i alla fall. Jag var visseriligen på ett seminarium imorse men det var uruselt och jag var inte direkt aktiv, gjorde bara 2 inlägg under två timmars tid :P


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: