Hakuna Matata

2007-11-18
20:41:26

Såå nöjd :) /S
Jippie...!! Duktiga jag har nu läst ännu lite mer - så skönt!
Det jobbiga nu är att jag vill plugga mer - men är alldeles för trött för att det ska bli effektivt - är ju ingen större mening med att sitta och läsa om inget fastnar :p
Hoppas bara jag kommer igång lika bra under resten av veckan så jag får mycket gjort innan jag ska skriva hemtenan under slutet av veckan.

Pappa ringde förut och frågade om de kunde komma till helgen - så typiskt att det var då jag har min hemtenta för det vore lite roligt med besök... men men får bli en annan helg! Han berättade att kära mor tydligen hade skickat med Tobias en kasse med julgardiner som hon sytt åt mig... lite roligt med tanke på att jag pratade med henne för några dagar sedan och då vänligt men bestämt avböjde från hennes erbjudande. kändes så jobbigt att sätta upp julgardiner eftersom jag inte vill julpynta förrän till första advent - och efter det är det ju bara 2 veckor som man är här sedan är man ju i Karlstad över hela julen så det blir liksom bara att sätta upp för att i nästa stund ta ner dem! Men men... får väl göra en uppoffring nu när mamma varit snäll och köpt tyg och sytt åt mig.

Nu ska jag något mer än att glo på TV tills älsklingen kommer vid halv elva... kanske får det bli lite ananas idag också...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: