Hakuna Matata

2007-11-15
18:43:36

Planerar, planerar... /S
Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till Tobbeman i julklapp men nu har jag i alla fall bestämt vad jag ska köpa till honom i födelsedagspresent... en liten skogstur på hästryggen :)
Jag tycker hästar är mysiga, red när jag var liten, och under Tobias som är lite rädd för hästar har ändå sagt att han någon gång i sitt liv vill prova på att rida - och det är ju lite kul att ge bort en upplevelse istället för en sak - i alla fall när personen aldrig önskar sig något...

Har hittat ett ställe som erbjuder turridning till riktigt bra priser - kostade bara 150kr/pers/timma, ligger mellan Sunne och Karlstad. Jag har också tänkt det som en överraskning så det behöver inte vara precis på hans födelsedag i augusti. Tycker dock inte det är så roligt att rida ut bara vi två med en guide så jag hoppas ju på att min buddy Linda följer med, och kanske hennes mor? Men det är ju lååååångt kvar... men tror det kan bli en rolig grej, eller vad säger ni?

Om ni kommer på något att ge i julklapp så är jag sååååå tacksam för tips...!!!

Anells Acrobat,Welsh Ponny 5 år gml.

Kommentarer:
#1: morsansa

det är klart nu... det kommer en ny dammvippa hit om ungefär två veckor... KUL!!!!

2007-11-15 @ 22:51:56
#2: Therese

Kul Sassa.....berätta vad han får,redan nu...

2007-11-16 @ 14:53:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: