Hakuna Matata

2007-11-25
12:33:38

Ny layout + återigen en förlorare! /S
Linda har kämpat med en ny layot - and I like it!! Mycket passande för årstiden....

Själv är jag precis hemkommen från en andra badmintonmatch - en andra omgång som jag förlorade!! Katastrof....
Vill sååå gärna klå min kära sambo men får inte riktigt till det... idag skyller jag dock på en begynnande förkylning :p
Ska snart hoppa in i duschen, sen måste jag börja på tentan så jag kommer igång och kan börja allt annat som ska göras... men det är ju sååååå tråkigt!!!!

Idag SKA det bakas, degen är ute ur kylen så i eftermiddag åker bakkaveln fram :)
Jag vet att jag är urusel på att ta kort, men idag ska jag försöka knäppa några...

Dags för duschen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: