Hakuna Matata

2007-11-11
00:07:29

Nu är jag trött.../S
Dags för lilla mig att sova. Det slutade med att Tobias stannade hemma då han kompisar ställde in - så vi har varit på en minipromenad och sedan degat i soffan framför Svensson, Svensson och filmerna A mighty heart och Surf's up... tyvärr tyckte jag väl inte att någon av filmerna var jättebra - ingen var väl kanske direkt dålig men som sagt inte jättebra heller...

Imorgon blir det en hel del plugg för både min och Tobias del - har gruppträff på måndagmorgon så det är liksom inget jag kan skjuta upp heller. Sedan blir det en snabbstädning, måste även komma ihåg att vattna mina stackars blommor... jag har en förmåga att alltid glömma det - brukar komma på det när min ena blommor slokar så den ligger tätt intill sin stam... nu är det halvvägs dit så det börjar bli dags :p

Älsklingen sitter och programmerar - duktiga han har gjort en massa programmering så om han nu löser en sista uppgift så behöver han inte gå på de lektionerna på två veckor! My guy is so talented :)

Nej.. som sagt... dags att nanna...sov gott och dröm sött!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: