Hakuna Matata

2007-11-14
10:33:10

morning! /S
Usch, startade morgonen som vanligt med att läsa rubrikerna på aftonbladet och fick då se en artikel som handlade om en 2 årig pojke som drabbats av alzheimers och förmodligen inte kommer att uppleva sin 5års dag.... Så grymt att få barn som man vet kommer att dö inom några år! Det värsta var att barnets kusin dog i samma sjukdom så släkten har redan drabbats av en exakt likadan tragedi...


Läs mer; http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article1242580.ab 



Nu är det dags för frukost, tänkte se på programmet om Astrid Lindgren som jag spelade in igår, och sedan blir det nog en promenad med Candy som är rätt så uttråkad för tillfället då han sitter och glor och gnäller just nu... på så vis är han rätt jobbig då han kräver uppmärksamhet - han ger sig liksom inte... men men, en dag ska jag väl stå ut med det, men jag är ganska glad att han inte blev min daghund trots allt. 
Just nu har jag ju ingen men så fort Simbas ägare blir bättre så kommer jag ju ha honom!

Hej så länge! 

Kommentar:

Hejsan! Jag ville bara meddella att ni är vinnarna av min chokladtävling! Jag har mailat er, för jag behöver adress så jag kan skicka paketet! :) Grattis!

2007-11-14 @ 12:25:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: