Hakuna Matata

2007-11-23
22:36:12

mat, kaka och film! /S
Maten uppäten, kladdkaka som blev chokladkaka äten, och film sedd!

Filmen var okej men den var kanske inte riktigt så bra som jag hade hoppats på, kanske hade jag för höga förväntningar... det är det sämsta med att se en film som alla andra säger är jättebra - man blir så lätt besviken...

Imorgon måste jag komma igång med min tenta så jag hinner med all annan läsning, tyvärr verkar det som att Tobias har tänkt ha en riktig slappisdag - är ju väldigt lätt att dras med i det, men får väl göra mitt bästa, tyvärr är inte min självdisciplin den bästa :P

Börjar faktiskt längta lite efter att åka hem - som vanligt! Brukar alltid längta hem  ju närmare hemresa jag kommer, det kanske är mer längtan efter att slippa plugga för några dagar... det är ju inte heller helt fel!
Nej nu blir det lite tv-tittande innan det är dags att nanna... både jag och älsklingen sitter och gäspar så det dröjer nog inte alltför länge..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: