Hakuna Matata

2007-11-12
22:16:21

Liiiite mys med älsklingen... /S
Ikväll har det inte varit så mycket myspys med älsklingen, anledningen till det är Fotbollsgalan, något som inte jag kanske är så intresserad av, så under de senaste två timmarna har vi legat i varsitt rum och tittat på varsin TV :P
Men nu sitter vi och myspyser i soffan och tittar på Boston tea party!
Imorgon är det inga föreläsningar för mig inte på onsdag heller för den delen. Imorgon har jag faktiskt planer på att baka - blev jättesugen på det förut men hade inte alla ingredienser hemma så jag tror det får bli imorgon.
Måste plugga en del också.

Jag fick mitt mail till slut så på onsdag är jag hundvakt åt Candy, kul med lite hundsällskap igen, har ju inte fått ha Simba eftersom hans matte är sjuk nu och inte befinner sig i Linköping för tillfället... hoppas dock att hon blir frisk snart...

Sen blir det myspys med älsklingen imorgon och på onsdag för på torsdag eftermiddag åker han ju hem till Karlstad över helgen.... Så i helgen blir det nog en hel del bloggande ifrån min sida :p

Puss på er - sov sött!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: