Hakuna Matata

2007-11-05
13:00:32

kräftstjärtar + pasta. /S


Recept jag fick ifrån http://girlylicious.blogg.se/ jag har inte hunnit testa det ännu, får nog bli lite mys till helgen tror jag!

"Jag tog keldas matlagningsgrädde 2frp. En halv purjolök, 2st fick buljongtärningar, lite redning, lite soja (för syns skull haha) kräftstjärtar en hel förpackning och lite färska champinjoner.. serveras med pasta ;) MUMS FILLIBABBA. gjorde storkok så nu har jag matlåda imorgon med :) hih ha en fortsatt bra kväll.. Kram"

Nyförälskade kräftstjärtar

Tack så hemskt mycket för receptet Kim!

Kommentar:
#1: Kim

åååååååååååååh vilken sötis du är! gud vad glad jag blev när jag såg inlägget.. såg lite tjusiga stavfel, tex. på fiskbuljong menmen, haha :) gör min nya utmaning som finns i mit senaste inlägg.. kram på dig

2007-11-05 @ 22:55:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: