Hakuna Matata

2007-11-13
13:58:44

Julklappar! /S
Nu börjar det bli dags att planera julklappsinköpen och göra upp en önskelista!

Av älsklingen önskar jag mig i år en locktång. jag har visserligen lite självfall men konstigt nog bara ibland och då kan det ändå vara större delar av håret som ligger platt - så en locktång vill jag ha - har jag alltid velat ha men aldrig köpt en. Han har fått nogranna instruktioner vilken sort jag vill ha och att den ska ha keramisk beläggning.
Om någon har tips på bra locktångar så är de mycket välkomna - öven vilken storlek som kan vara lämplig... vill inte ha jättesmå lockar men är osäker på vilken jag vill ha... så tips önskas!!


Av mina kära systrar har jag önskat mig ett badmintonracket så jag kan börja vinna mina och Tobias matcher... har pappas som jag spelar med nu och hade egentligen tänkt nöja mig med det men Tobias köpte ett nytt och jag gillade det väldigt mycket - och eftersom jag inte kommer på något annat att önska mig så why not?


Sedan har jag redan fått en tidig julklapp av mamma och pappa då jag fick en sådan där uppblåsbar madrass samma helg som vi flyttade - måste ju ha någonstans att göra av mina gäster!

Och senast jag var hemma hittade jag ett par rosa supersköna fårskinnstofflor som jag visserligen inte fått än, men jag vet att jag kommer få dem. Så därmed har jag avverkat ännu en punkt på önskelistan :)

Sedan vet jag faktiskt inte vad jag ska önska mig mer - har visserligen inte så många fler att önska mig av men några kvar finns det...

Ett ännu jobbigare problem är vad jag ska köpa till Tobias - han önskar sig i stort sett aldrig något! Han gillar ju film och böcker men film är inget roligt att köpa och jag vet inte någon bra bok som han skulle kunna gilla just nu... Ni får gärna berätta vad ni ska köpa till era sambos/pojkvänner - kanske man kan få något bra tips!
Sedan ska det köpas till mina systrar - också jobbigt då de inte heller brukar önska sig något, och den ena av dem har en förmåga att faktiskt köpa den hon vill ha själv - väldigt irriterande! Mamma och pappa är i alla fall helt avklarade, både julklapp och pappas födelsedagspresent så det känns skönt! Sedan är det bara farmor och farfar och mormor kvar! Lilla Leyah får väl kanske en liten bok eller något, hon är ju för liten för att förstå hela den här julgrejen - men en bok kan man ju läsa även när hon blir lite äldre!

Har ni börjat fundera kring julklappar?

Kommentar:
#1: Therese

vilken syster är det som köper det hon vill ha....??

2007-11-13 @ 23:40:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: