Hakuna Matata

2007-11-06
10:59:26

It's a beautiful morning...!!!! /S
Hahaha... minns ni mitt tjat om den där tentan jag hade som jag inte direkt kände mig säker på....tjatade ju en hel del om den så hur skulle ni kunnat glömma det :p

I alla fall... öppnade mailen tidigare idag när jag pratade med mamma i telefon och ser då att resultatet kommit och tro det eller ej men jag fick ett VG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så himla skönt och lite ofattbart.... skulle varit kul att se vad det är man fått poäng för då jag trodde att jag skulle klara mig precis på gränsen till G.
Jaja... nog om det, var bara ett underbart sätt att börja dagen på!

Nu ska jag snart bege mig in till stan, ska möta Tobias där, ska leta jacka och top/tunika är tanken men som vanligt så tittar man ju på annat också. Skulle nog behöva köpa en ny mascara också... inte för att jag använder det så ofta då jag nyligen färgat fransarna men den färgen försvinner ju snart, och ibland vill man ju ha fransarna lite extra markerade...



Nej som sagt, snart dags att bege sig... men jag är så glaaaad!!!!
Hoppas er dag blir behaglig :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: