Hakuna Matata

2007-11-11
11:51:38

I'm up! /S
Vaknade sent idag - 11.20... det var längesen jag sov så länge, tycker det är lite jobbigt att vakna så sent, hade gärna vaknat en timma tidigare, men men... lite sent att göra något åt saken nu kanske :p

Träningsvärken är bättre idag, känner fortfarande av den men känner mig bra mycket rörligare idag än igår då jag knappt kunde sätta mig utan istället välte ner i soffan och på stolen.
Jag sitter just nu och funderar på om jag ska klippa mig snart... eller jag ska göra det, funderar snarare på om jag ska göra det nu innan dopet som är 1 dec eller om jag ska göra det strax innan jullovet som börjar den 20e - är ju lite billigare att klippa sig här i Linköping så. Ska bara ta topparna så det är egentligen bara datumet jag funderar på...

Nu blir det frulle och sedan en promenix med älsklingen!

Have a nice day!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: