Hakuna Matata

2007-11-04
18:16:09

Goda recept önskas!! /S

Jag har precis varit inne och läst en massa bloggar, flera av dem skriver om vad de ska äta och med en bild till. I flera fall ser det så jäkla gott ut - önskade att fler ville lägga ut sina recept så man fick testa lite ny mat här hemma... ¨Så har du några mumsiga, inte alltför komplicerade och dyra recept så är jag MYCKET intresserad!!

Hos oss blev det i alla fall våfflor med sylt och grädde till middag idag - jättegott! Och mer gott blir det snart med briost och Digestivekex :))

Ikväll är det filmen Wimbledon - både jag och Tobias har sett den förut men vi ska nog se den ändå i brist på annat!


Kommentar:
#1: Kim

jag skriver receptet här ist :) det var faktiskt väldigt simpelt.. Jag tog keldas matlagningsgrädde 2frp. En halv pörjolök, 2st fick buljongtärningar, lite redning, lite soja (för syns skull haha) kräftstjärtar en hel förpackning och lite färska champinjoner.. serveras med pasta ;) MUMS FILLIBABBA. gjorde storkok så nu har jag matlåda imorgon med :) hih ha en fortsatt bra kväll.. Kram

2007-11-04 @ 22:24:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: