Hakuna Matata

2007-11-24
00:10:13

Glädjeyra /L

Natten till fredagen fick jag hämta J som var lite lagom packad.
Han hade blivit nedsupen av sin kära polare A.
Det är inte så ofta han dricker så jag var en aning chockad när han ringde och sluddrade.
Liiite skadeglad var jag när jag väckte honom imorse, men tyvärr var han inge vidare bakis =/
Skolan gick fint och på eftermiddagen satt vi i studiegruppen och skrev färdigt skitarbetet.

J är fortfarande vaken trots sin sena natt och alkoholintag men det beror helt enkelt på det nyinköpta Wii vi köpt idag. Vi har även fått besök av vännen V och grabbarna sliter för fullt med baseball.
Man blir uppriktigt sagt jäkligt svettig av all rörelse.
Jag är en hejare på bowling om jag själv får säga... grabbarna vägrar dock erkänna det.... =P
Vi köpte även det nya SuperMario spelet som de gör reklam för, jag har inte hunnit spela det men det verkar rätt kul när jag titta på... Det går också att spela två så det kanske blir en liten spelkväll för oss om du har tid Sandra?
Annars har vi ju Sportspelet som är superkul!

Åsas är själv hemma om dagarna. Jag har inte hört något från grannarna och jag/vi hör ingenting förrän nyckeln är i låset då krafsar det på dörren. Det syns dock att hon lever rövare när man lämnar hemmet... här om dagen hittade jag kattskit i hallen vilket var minde trevligt. Tyst men stökig är hon! =)
Imorgon kommer nya vovven till mamma, det ska bli så kul att se henne och Divas reaktion!

God natt
Linda



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: