Hakuna Matata

2007-11-09
12:56:16

Finally friday... /S
Klockan är 12.50 och jag har redan hunnit med en runda nere på stan - var i och för sig inte där så länge men jag köpte i alla fall ett träningslinne, mjukisbrallor och sportbh. Så nu är jag redo för eftermiddagens badmintonmatch mot Tobbe... han försökte dock med lite fultrick imorse då han trampade mig på tårna när vi dansade runt i köket - men så lätt ska han inte få knäcka mig!

Ikväll blir det mysmys framför TVn, blir thafisk till middag, ni vet det där receptet jag fick från kära mor. Det ska i alla fall testas ikväll - tror det kan bli riktigt gott, och sedan kanske det blir en kladdkaka till efterrätt - idag får man väl äta detmed gott samvete i alla fall eftersom vi ska träna :p

Vi hörs senare!!


Kommentar:
#1: Therese

Det receptet kommer från mig!!!!!!!!! Hon har inte ens lagat det.....

2007-11-09 @ 23:17:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: